niedziela, 10 stycznia 2016

Prace wykonane w Ai.

Rysunki powstające w Ai, to inna technika w porównaniu z Ps, to rysunki wektorowe.
Tworzy się je innym sposobem, maluje się kompletnie inaczej, wszystko jest inne. Na początku trudniejsze, z czasem oswojone. 
Narzędzia po ich poznaniu, pozwalają na najrozmaitsze próby i uzyskiwanie efektów zaskakujących. Oto kilka prac, wykonanych różnymi technikami.

Tym obiektem skończyłam drugą fazę nauki programu. Wróciłam do programu na kilka chwil. Potem już tylko malowałam w Ps. Jakiś czas poznawałam CDraw...
Wróciłam do Ai... i na razie kontynuuję naukę. 

Tutsplus

Jak widzicie, chcę w Ai malować, ale to jest możliwe tylko przy użyciu narzędzi i techniki. To początki trzeciej fazy nauki programu. 

Tutsplus 



Tutsplus




Rysowałam najróżniejsze obiekty, zmieniając narzędzia i poznając techniczne aspekty. Podpierałam się jak zwykle pomocami w różnych językach. Co nie ułatwiało pracy, ale pozwalało na poznanie różności.



 Tutsplus

Tutsplus






Tutsplus



Tutsplus