sobota, 17 sierpnia 2013

Malowanie w Ps fotopodobne 1

Umiejętność posługiwania się Piórem w Ps ułatwia bardzo, obrysowywanie obiektu, zwłaszcza gdy to jest coś takiego jak buty. Oczywiście gdy umie się rysować, warto takie buty narysować na tablette graficznej, albo używjąc do tego Inkling...rysika specjalnego, którym rysujemy poza komputerem, szkic jest natychmiast rejestrowany, przez urządzenie elektroniczne, małe pudełeczko, które przyczepiamy do kartki na której rysujemy.
Potem podłączamy to pudełko kablem USB do komputera, i gotowy szkic otwieramy w programie w którym chcemy malować. W moim wypadku, obrysowałam znalezione zdjęcie butów, Piórem, wypełniłam podstawowym kolorem i potem malowałam na osobnych warstwach wszystkie niuanse.



Ale zanim do tego doszło, nauczyłam się najpierw używać Pióra... trochę w PSP, potem zaczęłam w Ps... było trudno, ale nabrałam ochoty na rysowanie Pórem... w Ai. To była sama przyjemność. Program trudny ale rysowanie Piórem... fantastycznie łatwe!
I tak rysując i wypełniając kolorani poszczególne części, pomyślałam sobie, że przecież to nie może być takie trudne w Ps jak mi się wydawało... wróciłam do Ps, zrobiłam kilka tuto i oczywiście opanowałam rysowanie!!!