wtorek, 20 maja 2014

Malowanie w Ai różnymi narzędziami 1

W Illustratorze można malować na różne sposoby. Dopiero ostatnio zaczęłam poznawać Narzędzie Pędzel, różniący się od pędzla mieszania w Ps. Więc i malowanie jest inne.
Ale do tej pory używałam różnych możliwości programu do malowania. To właściwie wygląda jak przekopiowywanie kolorów, lub rysuje się coś Piórem i wypełnia ścieżkę kolorem czy gradientem. Sposobów jest wiele...i od początku nauki starałam się zawsze znaleść coś co pozwoliło by mi na przybliżenie się do malowania. Nawet takie widoczki jak ten drugi obrazek tu pokazany - narysowane szczegóły, wypełnione kolorem, dodane cienie, perspektywa...- pozwalały na poznanie konstrukci obrazu.

Tu pokażę prace wykonane w Ai narzędziem Outil Filet (U), rysowane Outil Plume (P), i wszystkimi możliwymi sposobami. Nie będę dołączała na razie linków do tuto którymi się podpierałam, ale z czasem dodam wszystkie jakie znajdę.




 
 
 

 
 

 
 
 Ten banan to pobieranie kolorów przy pomocy Outil Filet (U). Byłam bardzo zadowolona gdy wreszcie biegle używałam narzędzia. Poznanie go nie było bardzo łatwe.
Banan był pierwszym obiektem który stworzyłam, poza buźką, którą namalowałam w czasie nauki.