wtorek, 26 sierpnia 2014

Malowanie w Ps fotopodobne 20

Zapełniam nowy komputer.
Zainstalowałam dzisiaj tablette graficzną. Wypróbowałam, i jestem zachwycona jej używaniem. To co innego, rysować i malować lewą ręką przy pomocy tablette.



 
 
30.08.2014
 
Próbuję, maluję już tylko wyłącznie na tablette graficznej Intuos 5.
 
 
 
 
31.08.2014
 
Dzisiaj zaczęłam malować twarz inaczej. Najpierw obrysowałam twarz, bo jeszcze nie potrafię narysować odręcznie jakiejś twarzy. Potem pomalowałam kolorem pierwszym, najciemniejszym, potem coraz jaśniejszymi odcieniami, tak jak umiałam. Bardzo to trudne... na koniec na pewno wykończę patrząc na zdjęcie, obrys pomógł mi tylko w nakładaniu kolorów. I jak widać... nie bardzo dokładnie. Kolorów nie pobierałam z orginału.
 
 
 

 
 
14.09.2014
 
Skończyłam z wielkim trudem. Kolor był nieładny, zdjęcie niewyraźne, nie potrafię jednak malować twarzy, gdy nie mam wyraźnych kolorów i oczywiście dobrego zdjęcia, na podstawie którego taką twarz namalować łatwiej.

 
 



 4.09.2014
 
Dzisiaj tylko taki mak. Bo to łatwiejsze od malowania twarzy. A że zajmuję się przy okazji poznawaniem innego programu... nie mam czasu!