sobota, 5 sierpnia 2023

Drobiazgi...

 


Poznaliśmy się piętnaście lat temu dzięki GRAFICE. Piszę dużymi literami, bo dla mnie stało się to pasją.

Zaglądnijcie do:

MERI-JAM

grandpajanek

I przekonacie się, że nie tylko mnie...

Jestem w fazie rysowania detali, ale prawdopodobnie, zacznę używać Generatorów. Na razie zastanawiam się...

MERI-JAM wyraziła zgodę na wklejenie jej obrazka.


Tak chciałabym umieć malować. W C. Painter lub w jakimś innym programie. Nie udało mi się tego dokonać na podstawie zdjęcia.

Tak namalowałam ptaka w Ps.


A tak namalowałam ptaka w C.Painter na podstawie zdjęcia.


No to już wiecie, co mnie tak korci, żeby wypróbować te Generatory.

Na ten temat jest niesamowicie dużo wiadomości, można je znaleźć w necie, ale pokażę wam zrzut przygotowany przez MERI-JAM.

Tutaj link do nowootwartego Blogu MERI-JAM:

GENERATORY


Tekst Janka. Kilka obrazków powstało. Wystarczy zmienić jedno słowo i obrazki zmieniają wygląd.


A Janek zażyczył sobie innych widoków, i otrzymał takie.


Nie będę opisywała jak to się robi, bo na razie tylko podpieram się wiadomościami uzyskanymi od koleżanek i kolegi, którzy ostatnio tym się zajmują. Ale jak już pewnie dowiedzieliście się, zajmują się nie tylko tworzeniem obrazków przy pomocy programu nowej generacji.

W pewnym momencie poznawania posługiwaniem się C. Painter też namalowałam pejzaż zimowy. Napracowałam się, było trudno!


Czy wrócę do tematu... trudno przewidzieć, ale zaczynając wklejać obrazki do postów, potem tworząc własne na podstawie tuto do poszczególnych programów graficznych, często używając obrazków udostępnianych w tych pomocach i tworząc z nich foto-manipulacje otrzymać można było takie popiersie.


Lub taką foto-manipulację. 

Powstała ona z różnych detali i najróżniejszych Narzędzi dostępnych w programach graficznych.


No i co robić teraz?

Malować, rysować... czy zacząć generować...?