niedziela, 6 sierpnia 2023

Drobiazgi...

 

Codziennie oglądam prace wykonane przez koleżankę i kolegę - druga koleżanka pewnie jest na wakacjach...

Dzisiaj trafiłam na kwiaty przypominające kwiaty wycięte z papieru. 

Rysowałam kiedyś takie kwiaty na podstawie zdjęć.

Papierowe kwiaty

Janek napisał:

Flower shapes, Abstract flowers, Movement and flow, Texture and layers, Hyper-realistic, Paper cut, 3D.

I powstał taki obrazek:

Powstało kilka obrazków, ale wybrałam taki, który mogłabym - ewentualnie - narysować w Affinity Designer.

A tu MERI-JAM otrzymała taki obrazek. 


Do tej pory, wybierałam zawsze zdjęcia kwiatów wycinanych z papieru i fasonowanych ręcznie.
Patrząc na te obrazki zastanawiam się, czy można by było wyciąć takie kwiaty i liście?
Narysować bym mogła.
A ciągle zadaję sobie pytanie: zająć się generowaniem?... czy rysować i malować?

Mój obrazek narysowany pięć lat temu.

Poczekam jeszcze na powrót drugiej koleżanki z wakacji i pokażę na koniec jakąś jej pracę.

No i dopisuję kilka dni później:
Druga koleżanka pozwoliła wkleić jej prace i robię to z przyjemnością.
Wszystkie jej prace można zobaczyć u nas w Grafika-Pomoc. Adres w Linkach. Ale żeby do nas dołączyć trzeba się zapisać.

To jest pierwszy obrazek jaki zobaczyłam u nas w dziale GENERATORY podpisany arema.



I zaraz zastanowiłam się czy mogłabym go narysować... chyba nie.
A tu w innym stylu, który bardzo mi odpowiada.

Nareszcie pokazałam prace dwóch koleżanek i kolegi. 
Bardzo mi na tym zależało, bo to co dzieje się teraz w dziedzinie tworzenia obrazków jest zachwycające ale i przerażające.