poniedziałek, 1 stycznia 2024

Drobiazgi...

                            Obiecałam i dotrzymałam słowa!


Ale przed tą kartką powstała identyczna tylko inaczej zatytułowana. 

Za każdym razem gdy coś piszę na kartkach czy innych przedmiotach, natychmiast taki gotowy napis, czy narysowany detal zachowuję do ponownego użytku.

Tak było z tymi napisami. Przyjrzyjcie się...


Widzicie różnicę?

Skończyłam tę kartkę, zadowolona zapisałam ją, miałam wyłączyć program... i nagle zdałam sobie sprawę, że coś jest nie tak z tytułem.

Przeczytałam napis na głos... i zrozumiałam że jest w dwóch językach. Postanowiłam jednak zachować kartkę. Zmieniłam tylko tytuł.

Dodaję sobie otuchy w każdy możliwy sposób, choć odzyskanie pozytywnego spojrzenia na świat jest coraz trudniejsze.

No nic... pożyjemy zobaczymy co nam przyniesie ten rok.