niedziela, 31 grudnia 2023

Drobiazgi...

 Narysowałam klepsydrę z myślą o karteczce, wszystko miałam już gotowe, dopisałam tytuł, rok... zapisałam ją i nagle dotarło do mnie, że takimi kolorami i moimi życzeniami mogę niektórych moich adresatów kompletnie zdołować. Przecież pierwsza kartka była kompletnie czarna!

Ale spójrzcie... taka powstała druga kartka...gotowa była już 24 grudnia.

Miała ten sam tytuł co pierwsza czarna, różniła się tylko detalem, klepsydrą.


 Trochę już zmęczona, popatrywałam na to gotowe dzieło, i dumałam nad przemijającym czasem... pomyślałam, że może by inaczej zatytułować kartkę? I powstała trzecia kartka tylko z jedną datą. Podumałam... i dopisałam dwie i dokleiłam gwiazdki. Ale to radośniej nie wygląda jednak...
Obie kartki czekały na wklejenie ich tutaj a potem na Forum.
Obie powstały 24 grudnia.

Wczoraj wkleiłam klepsydrę do postu na Forum graficznym, jak zwykle wcześnie rano. Kilka godzin później koleżanka oglądając tę klepsydrę, napisała: Czas to coś, czego potrzebujemy oprócz zdrowia... Ja się z nią zgodziłam!

Zbieg okoliczności...?