sobota, 12 listopada 2022

Moje prace ręczne 1.

 Jeszcze nie wiem jak to ułożę, ale zacznę od wyrobów robionych na drutach. 

W moim życiu miałam okres gdy trykotowałam i szydełkowałam moje ubiory. 

Nie mogę odżałować, że tak mało zdjęć zrobiono mi w tym czasie. A swetry, płaszcze i inne wyroby... porozdawałam. Zostało mi tylko kilka swetrów, i w tym roku, może uda mi się je nosić, gdy będzie zimniej niż zwykle...

Na razie wklejam sweterek... nic nie wklejam, bo muszę najpierw zeskanować nieliczne zdjęcia jakie mam, i poszukać w dawnych... może znajdę i opracuję zdjęcia na których noszę coś trykotowanego, to potrwa...

Bo dalej przestawiam biblioteki, tym razem na parterze...



Dopisuję bo znalazłam zdjęcia moich swetrów, zaczęłam je skanować, i mogę sobie pozwolić na wklejenie pierwszego zdjęcia z trzema swetrami. To był już okres, gdy znałam techniczne trudności, poznałam najróżniejsze ściegi, i potrafiłam odtworzyć każdy wzór który był mi zaproponowany. 
Historię kazdego z tych i innych swetrów opiszę...