sobota, 19 listopada 2022

Moje prace ręczne 3.

 Znalazłam tylko trzy modele swetrów, więc na razie tylko wkleję to co mam, może za kilka miesięcy, znajdzie się jeszcze coś... jeżeli nie, to tylko opiszę te swetry które mam na fotografiach, przy okazji powspominam... bo w moim wieku, tylko to pozostało, co się jeszcze pamięta. A pamięć zawodną jest...


Nie mam innej możliwości więc wklejam tak jak są fotografowane te swetry.

To ten sweter po lewej na dole w szarych kolorach. Niestety, nie mam go już, podarowałam komuś. I tutaj pokazałam jego plecy, Nie wiem dlaczego? Prawdopodobnie, było jeszcze jakieś zdjęcie... ale go nie znalazłam...

A tutaj tak wygląda na modelce.


W takim przygotowanym wzorze, ma się wszystkie dane: opis swetra, gatunek wełny, ilość motków dla odpowiedniej wielkości swetra, a nawet, wielkość diesięcio-centymetrowego kwadratu, jaki powinien być, i rada, gdyby taki kwadrat był większy to zmienić druty na cieńsze, i odwrotnie, gdyby był mniejszy, to zmienić na grubsze... 

Gdy robiło się taki sweter na sprzedaż, to trzeba było zrobić taki kwadrat, on udowadniał wielkość swetra. To ważne, dla kupującego!

Tutaj model...


A tu detale...


To wszystko na dzisiaj, jutro wrócę... lub nie...?

Resztę spróbuję opisać, jeżeli przypomnę sobie, kiedy, dla kogo i dlaczego robiłam taki a nie inny... czasami nie pamiętam!